17 Haziran 2014 Salı

OĞLUŞUMUN 2. DOĞUM GÜNÜ

Hayatımın aşkı, bitanem, canım, ..., tostosum oğluşum aramızdaki 2. yılını bitirdi. Her geçen gün beni daha da çok şaşırtmaya devam ediyor. Varlığı mucize, her hareketi olay olan oğluşuma layık güzel bir sofra hazırlamak istedim, tıpkı geçen sene olduğu gibi  :-S Durumu bilmeyenler o hüsranı buradan okuyabilirler... Tedirginlikle karışık hazırlıklara bu sefer 3 gün öncesinden başladım... Soframızdaki lezzetlerin listesi aşağıda,
Mahlepli Kıyır Kurabiye
Fındıklı Acıbadem Kurabiyesi
Çıtır Börek
Patlıcanlı Börek
Afyon Kaymağı
Zeytinyağlı Yaprak Sarma
Tavuklu Şehriyeli Salata
Doğum Günü Pastamız

Neyse bu sene alnımın akı ile çıktım işin içinden :-)) Patlıcanlı böreği annem yaptı, ellerine kollarına sağlık. Kalanları da ben yaptım  :-)) Sofrada yine fotoğraf çekemedim ama sonradan en azından fikir edinebileceğiniz görüntüler elde ettim. Tarifleri de kısa aralıklarla yayınlayacağım...

Hiç yorum yok: