8 Ocak 2014 Çarşamba

HAYAT'IN NE GETİRECEĞİNİ BİLEMEMEK

Merhabalar, biliyorum ki bana kızgınsınız... haklısınız çünkü verdiğim sözleri tutmadım yine :-(( Oğlumun doğum günündeki fiyaskodan sonra açıkçası hiç yazı yazasım kalmadı, biraz kendime küstüm, biraz hayatımda bazı keyifsiz değişikler başladı ve hala devam ediyor ama ben alıştım, hatta arada bazı güzel değişklikler de var ama maalesef bunlar beni motive etmeye yetmedi... Yaklaşık 1 aydır burada yazı paylaşmakla ilgili kendimle mücadele halindeyim, hem çok istiyorum hemde ev mi bastı denir bilmiyorum yazacağım diye oturuyorum ama alakasız bir sürü şey yapıp bir türlü yazı yazamadan kalkıyorum bilgisayarın başından...  Neyse bugün kendimi kandırdım uzun zamandır ilk yazımı yazıyorum.
Hayatımdaki tatsızlıklardan bahsedip kimseyi üzmeyeceğim, fakat güzel olan şey İstanbul'dan kaçtık :-)  Ailecek Balıkesir Burhaniye'ye yerleştik. Zaten yazlığımız vardı ama sonunda İstanbuldaki evimizi satıp Ören'den bir ev aldık ve temelli yerleştik. Umarım hepimiz için hayırlı olur...

Hiç yorum yok: