14 Haziran 2013 Cuma

MİSAFİRLERİMİZE HEDİYELERİMİZ

Diş buğdayı ve doğum günü partileri ile ilgili fikir almak için internette dolaştım biraz, insanlarımız çok yaratıcı ve çok farklı fikirler ortaya çıkarmışlar. Çok heveslendim açıkçası, ama herşeyi yapmak imkansız. Bende oğluşumun doğum gününe gelen misafirlerimize küçük birer hatıra vermek istedim.
Hobi dükkanından boyanmak üzere hazırlanmış 4 tane mdf 6'lı bardak altlığı (24 adet) ve 30 adet mıknatıs satın aldık. Oğluşumun resimlerinden beğendiğimiz 5 tanesini seçtik. Burası küçük yer, önce sticker olarak bastıralım istedik fakat yapabilecek tek matbaa bulduk onun da makinası arızalıymış yaptıramadık. Hal böyle olunca bir fotografçıya gidip sadece yüzünü alacak şekilde ve her birinden 5'er tane (25 adet) resim yaptırdık.   Bardak altlıkları 8,5 cm.lik kare idi, fakat fotografçı resimleri 9 cm.lik yapabiliyormuş, bizde mecbur kabul ettik. Altına da "Ege Mert 1 yaşında" yazdırdık. Evde vernik vardı, bardak altlıklarının bir yüzünü ve yanlarını vernikledik. Kuruduktan sonra diğer yüzünü ve resimlerin arkalarını hafifçe zımparalayarak birbirine yapıştırdık. Son olarak da verniklediğimiz taraflara, tam ortaya mıknatıs yapıştırarak aşağıdaki magnetleri oluşturduk.

Ben dayanamadım birde küçük kabartmalı nazar boncuğu çıkartması alıp her birinin köşesine yapıştırdım. Umarım sizlere de bir fikir verir...

Hiç yorum yok: