14 Eylül 2015 Pazartesi

YENİ GİRİŞİMLER

İşin açıkçası insan gerçekten hayatın ne getireceğini yada neleri götüreceğini bilemiyor. Bir anda verilen bir kararın hayatınızı nasıl değiştireceğini tahmin edemiyorsunuz. Umarım hepimiz için verdiğimiz kararlar hayırlı olur ve gitmek istediğimiz istikamete yol açar.. bazen bir karar bir anda verilir bazen de çok uzun zamandır düşünüp yapamadığınız şeylere kapı açar. Benim durumum da biraz öyle oldu. Bir karar aldım ve sonuçlarını taşımak için o uzun zamandır isteyip de yapamadığım projemi hayata geçirmem şart oldu. Umarım istediğim gibi sonuçlanır...

Üstteki paragrafı yaklaşık 1 yıl önce yazmışım ama yayınlayamamışım. Bu akşam oturup son 1 yılımı gözden geçirdim, aynı tarihlerde projemi hayata geçirmeye başlamıştım. Normal şartlarda 1 sene içinde çok farklı yerlerde olabilirdim ama bazı zorunluluklar yavaş hareket etmemi mecburi kılıyor.  Yine de buraya taşınmaktan ve yaptığım seçimlerden hiç pişman değilim.
Umarım herkesin şansı da benim gibi yaver gider, herşeye rağmen hayat çok ama çooook güzel...

Hiç yorum yok: