13 Ağustos 2014 Çarşamba

HAŞLANMIŞ MISIR

Ben bir türlü bardakta mısır olayına sıcak bakamadım. Mısıra güvenememek ayrı yanından geçerken aldığım sos kokularını içim almadı. Zaten ben közde pişmiş mısır üzerine lezzet tanımam. Fakat bugün bizimkilerin mısır haşladıklarını görünce aklıma bir süre önce Martha Steward'ın programında izlediğim Meksika Mısırı tarifi geldi. Tam olarak hatırlamıyorum ama haşlanmış mısırın üzerine mayonez sürüp ince rendelenmiş peynir serperek servis yaptıklarını biliyorum fakat başka bir şey var mıydı emin değilim. Bende her zaman olduğu gibi kendi yorumumla uyduruk kendi tarifimi yarattım ortaya bu lezzet çıktı.
1 adet koçanıyla haşlanmış mısır
1 çorba kaşığı mayonez (ben Heinz marka kullandım daha lezzetli geliyor bana)
1 diş rendelenmiş sarımsak
Arzu ettiğiniz miktar tuz
İstenirse kırmızı toz biber
Mayonez ve sarımsağı bir küçük kapta karıştırdım. Haşlanmış mısır mümkün olduğu kadar sıcakken mayonez karışımını yumurta fırçasıyla sürdüm. Üzerine tuz ektim. İsteyen acı veya tatlı kırmızı biber de serpebilir.

Hiç yorum yok: