24 Ekim 2010 Pazar

YETKİLİ SERVİS ÇAĞIRMANIN ÖNEMİ ÜZERİNE....

Merhabalar herkese... Evet burayı çok ihmal ettim ama elimde olmayan sebeplerle inanın bana.... Bu ara aksilikler peşimi bırakmıyor birtürlü... Gerçi buna da şükür çünkü en azından benim ve tüm sevdiklerimin sağlığı yerinde...
Bugün biraz Beyaz Eşyalarınızın tamirinden bahsetmek istiyorum. 3 hafta kadar önce bulaşık makinamız arızalandı. BOSCH Fabrika Merkez Servisinde cumartesi günü randevu alamayınca babam da şu kapılara kart bırakan servislerden birini aramış. Aynı gün acemi oldukları her hallerinden belli olan iki tane genç çocuk yollamışlardı. Arızanın Bulaşık makinasının tutamak switchinden kaynaklandığını tespit ettiler. Switchi değiştirdiler fakat bu sefer de tutamağı mekanizmaya oturtamadılar. Bu sefer de mekanizmanın da arızalı olduğunu söyleyip yeni mekanizma almaya gittiler. Neyse yeni mekanizama ile sorunu çözdüklerini söyleyip 160.-TL talep ettiler. Mecburen ödedik. Onlar apartmandan çıkmadan bulaşık makinasına bakmaya gittiğimde kapağının kapanmadığını fakat kapak açık olduğu halde makinanın çalıştığını gördüm. Hemen telefon açtık geri geleceklerini söylediler fakat ancak pazartesi günü geldiler. Eşim evdeydi, başlarında beklerken tekrar servis ücreti isteyip istemeyeceklerini sorduğunda istediklerini söyleyince sinirlenmiş. Taktığınız parçaları geri alın paramızı da iade edin demiş. Bunun üzerine bize eski swici bırakıp mekanizmayı da alıp gitmişler, eşim de parayı geri almış. Sonraki hafta BOSCH'un Fabrika Merkez Yetkili Servisini çağırdık. Gelen kişi ile biraz konuştum, olanları anlattım. Bizim şanslı olduğumuzu, "yetkili servis" adı altında gelenlerin 5.-TL'lik parçaları 40-50.-TL'ye sattıklarını hatta çok küçük arızalarda bile makinanızı almamız lazım diyerek, makinanın götürüldüğü ve geri getirilmediği anlattı. Diğerlerinin 40-45 dk uğraşıp da yapamadıklarını BOSCH Fabrika Merkez Servis'den gelen kişinin yapması, üstelik daha öncekilerin bozduklarını da düzeltmesi 5 dakikasını aldı. Yeni switch, yeni mekanizma işçilik dahil toplam 80.-TL ödedik.
Lafı çok uzattım diye bana kızabilirsiniz fakat bu konuya dikkatiniz çekmek istiyorum. "Yetkili Servis" "Merkez Servis" gibi BOSCH Fabrika Merkez Servisi adını andıracak isimlerle iş yapmaya çalışanlara dikkat edin. Mümkün olduğunca gerçek servislerden yararlanmaya çalışın.
BOSCH Fabrika Merkez Servisi  444 6 333
Arçelik Çağrı Merkezi  444 0 888
Siemens Çağrı Merkesi 444 66 88

Hiç yorum yok: